Szövegírás céltudatos vállalkozóknak!

Hatékony és figyelemfelkeltő címsorok! Hogyan írd meg?

Képzeld el, hogy pörgeted a Facebook-ot vagy éppen a Google találati listáját böngészed. Rengeteg cikk jön veled szembe. Gyorsan végigpásztázod a szemed a címeken és kb. 3 másodperc alatt el is döntöd, hogy rákattintasz-e és elolvasod vagy inkább tovább görgetsz. Ugye, neked is ismerős ez a helyzet? Nos, egy igazán meggyőző headline-t írni nem egyszerű …

Mi a kulcsszó? És miért van rá szükség?

A keresőszavak olyannyira épültek be a mindennapjainkba, hogy szinte már fel sem tűnik a használatuk. Sőt, sokan még mindig nincsenek tisztában azzal, hogy amikor valamire rákeresnek az interneten, azt valójában a kulcsszavakkal teszik. Mi is az a kulcsszó? A kulcsszó hétköznapi nyelven megfogalmazva az a szó, amit beírsz az internet keresőjébe. A kulcsszó kifejezés az …

Miért van szükség a tartalommarketingre?

A tartalommarketing, mint kifejezés 2014-ben jelent meg igazán a köztudatban. Nagyon sokan, sőt egyre többen alkalmazzák, ráadásul úgy, hogy nem is tudnak róla. Hiszen a tartalommarketing szinte észrevétlenül és az online platformok hatásainak köszönhetően néha már-már magától értetődően épül bele a mindennapi online tevékenységünkbe. Az viszont már más kérdés, hogy hogyan éri el hatékonyan a …

Hogyan blogolj jól?

Blogcikket írni első gondolatra nem nehéz! És valóban nem az! De jól cikket írni csak akkor lehet, ha bizonyos szabályokat betartasz. Hiszen nem elég csak a jól megválasztott téma, számos apró tényezőtől függ, hogy egy blogbejegyzéssel valóban azt éred-e el, amit szerettél volna! Mondhatjuk, hogy olyan ez akár, mint egy recept egy ínycsiklandozó fogáshoz, amivel …